Mi Max 2 (codename:oxygen) Mi Cloud Bypass Mi Account Re-Usable ROM FREE!!

**** Password - Visit Facebook Page Post ****

မင်္ဂလာပါခဗျာ။

Mi Max 2 မှာ ခုလက်ရှိ Official Latest MIUI 11 မှာ finddevice ကို edit လုပ်ထားတာ / Debugger နဲ့ ပိတ်ထားတာ / ဖျက်ချထားတာ တစ်ခုခု ရှိနေရင် System မတက်တာ / Wifi ချိတ်ဖို့ Keyboard မပေါ်ပဲ ဟန်းသွားတာမျိုးတွေ ရှိပါတယ်.

အဲ့ဒါတွေ အားလုံးလည်း ဖြေရှငိးပြီးသား ဖြစ်မယ့် အပြင်.. အောက်က Features တွေလည်း ချောချောမွေ့မွေ့ သုံးလို့ရတဲ့ ROM ဖြစ်ပါမယ်.

🔥 MIUI 12 ဖြစ်မယ်

🔥 Mi Cloud ပြန်သုံးလို့ ရမယ်

🔥 Factory Reset ချလို့ရမယ်

🔥 Always On Display Feature ပါတယ်

🔥 Global ROM ဖြစ်မယ် ( Google ပါပြီး )

✅ Error ကင်းတယ်

ROM တင်နည်းကတော့.. ၁.Bootloader Unlock လုပ်ထားရပါမယ်။ ၂.Zip ဖြည်ချပြီး recovery.img ကို fastboot mode ကနေ flash ပါ. ၃.Recovery Mode ကို ဝင်ပါ။ Format > Yes နဲ့ format လုပက်ပါ။ ၄.ROM ဖိုင်ကို ဖုနး်ထဲ ကူးထည့်ပါ။ ၅.ROM ကို Install လုပ်ပါ။ ၆.magisk root ပါ ထည့်ပြီး Install ပေးပါ။ (magisk root ကတော့ မပေးထားပါဘူး။ Google က ရှာပါ။) ၇.Reboot ချပြီး ၁၀ မိနစ်ခန့် စောင့်ပေးပါ။ ( ပထမဆုံး Boot က နည်းနည်းကြာပါတယ်။ )

လိုအပ်မယ် ဆို Download ရယူနိုင်ပါတယ်။

Download Mi Max 2 oxygen Bypass Mi Cloud Re-Usable ROM - Download





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog